آوریل 13, 2022

تعمیر لپ تاپ آبخورده MSI و تعویض قطعاتش چقدر هزینه دارد؟

تعمیر لپ تاپ خورده MSI حتماً باید ابتدا تست و عیب یابی اولیه را پشت سر گذاشته باشد و پس از این مراحل تمامی قسمت های خراب شده دستگاه تشخیص داده شوند و برای تعمیر قسمت ها به تفکیک اولویت اقدام شود.

در برخی موارد ریخته شدن آب یا مایعات باعث صدمه های جدی به قسمت مختلف لپ تاپ می شود که باید برای تعویض آنها با قطعات اصلی و اورجینال که از طریق نمایندگی MSI قابل تهیه هستند اقدام نمایید.

خرابی های لپ تاپ آب خورده MSI

لپ تاپ های MSI با عنوان محصولات بسیار با کیفیت شناخته می شوند که از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در سطح بسیار بالایی قرار دارند و کاربران بسیاری در داخل کشور ما از این لپ تاپ ها استفاده می کنند.

به دلایل مختلف از جمله عدم احتیاط کافی ممکن است آب و مایعات بر روی قسمت های مختلف این لپ تاپ ها ریخته شود و باعث به وجود آمدن خرابی های مختلف بر روی لپ تاپ ها از نظر سخت افزاری شود.

ریخته شدن آب و مایعات بر روی قسمت های حساس می‌تواند علاوه بر کاهش کارآیی آنها باعث از کار افتادن کلیه آن قسمت شود. در برخی از موارد زمانی که روی کیبورد دستگاه ریخته شود و به داخل قسمت‌های سخت افزاری نیز نفوذ کنند ممکن است این قسمت را نیز تحت تاثیر قرار داده و باعث خرابی مادربرد و رم دستگاه نیز شود.

تعمیر لپ تاپ خورده MSI برای تمامی قسمت ها انجام می شود اما نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که شما خودتان می‌توانید با اقدامات اولیه درصد خرابی قسمت های مختلف لپ تاپ آبخورده را کاهش دهید.

بعد از ریخته شدن آب و مایعات و لپ‌تاپ خود سعی کنید لپ تاپ را به صورت کامل خاموش کرده و تا اطلاع از خرابی های کامل آن رفتار را به هیچ عنوان روشن نکنید.

خرابی های لپ تاپ های MSI بر اثر ریخته شدن آب یا مایعات ممکن است در ابتدا خود را نمایش ندهند و پس از مدت زمان کوتاهی که با لپتاپ کار کردید باعث از کار افتادن قسمت های داخلی و سخت‌افزاری آن شود.

تعمیر لپ تاپ آبخورده MSI

تست و عیب یابی اولیه دستگاه

زمانی که به صورت حضوری و یا از طریق ارسال پیک و تیپاکس لپ تاپ MSI خود را به بخش تعمیرات نمایندگی MSI در تهران ارجا می دهید، تیم فنی و تخصصی این مجموعه تمامی عملیات تست و عیب یابی قسمتهای مختلف دستگاه انجام میدهد تا متوجه شود که کدام یک از قسمت‌های سخت افزاری دستگاه دچار مشکل شده‌اند و باید برای تعمیر و تعویض آنها اقدام نمایند.

تست و عیب یابی اولیه دستگاه یکی از مهمترین مراحل در تعمیر لپ تاپ خورده MSI می باشد زیرا به شما می‌گوید که کدام قسمت های سخت افزاری دستگاه دچار مشکل شدند و کدام یک از آنها نیاز به تعمیر و کدام یک از قسمت‌های سخت افزاری دستگاه قابل تعمیر نبوده و نیاز به تعویض دارند.

به عبارتی می توانیم بگوییم که تست و عیب یابی اولیه لپ تاپ های آبخورده MSI می تواند باعث افزایش کیفیت و همچنین سرعت عملیات تعمیر برای این لپ‌تاپ‌ها شود.

تعمیر لپ تاپ آبخورده MSI

بعد از اینکه بر روی لپ تاپ شما در قسمت مختلف سخت افزاری آن از جمله کیبورد یا نمایشگر که بسیار مهم و حیاتی هستند روغن و دیگر مایعات ریخته شد باید حتماً آن را به مراکز معتبر ارجاع دهید تا تست و عیب یابی اولیه برای قسمتهای مختلف سخت افزاری دستگاه اجرا شد.

نمایندگی MSI در این مرحله از دستگاه و تجهیزات به روز و پیشرفته برای تصویب استفاده می‌کند و همین مسئله باعث می‌شود تا تمامی مشکلات سخت افزاری دستگاه در سریع ترین زمان ممکن مشخص شود.

بعد از این مرحله شما می توانید مشخص کنید که کدام یک از قسمت های سخت افزاری دستگاه در اثر ریخته شدن آب یا مایعات به صورت کامل خراب شده و به اصطلاح سوخته شده است و نیاز به تعویض دارد.

تعمیر لپ تاپ آبخورده MSI در بخش‌های مختلف مانند کیبورد و یا نمایشگر و حتی قسمت های داخلی مانند مادربرد و رم دستگاه و البته پردازنده و گرافیک نیز انجام می‌شود و حتی اگر سوکتهای شارژ یا سوکت های ارتباطی دستگاه دچار مشکل شده باشند در سریع‌ترین زمان ممکن عملیات تعمیر بر روی آنها انجام می شود.

تعویض قطعات لپ تاپ آبخورده MSI

تعویض قطعات با قطعات اصلی و اورجینال

در برخی از موارد حجم ریخته شدن آب یا مایعات و مقدار نفوذ آن به داخل لپ تاپ MSI شما به حدی زیاد است که عملیات تعمیر برای قسمت های خراب شده به هیچ عنوان امکان پذیر نبوده و باید با این قطعات سخت افزاری برای همیشه خداحافظی کنید.

در این صورت شما باید اقدام به تعویض قطعه مورد نظر با قطعات اصلی و اورجینال نموده و در سریعترین زمان ممکن نسبت به تعویض آنها اقدام نمایید. هرچند قطعات اصلی کمی گرانتر است اما سلامت و کارایی دستگاه شما را تضمین می کند و همین مسئله باعث می‌شود تا در بلندمدت هزینه های زیادی به شما برای تعمیرات تحمیل نشود.

در صورتی که از قطعات فیک استفاده کنید قطعاً پس از مدتی علاوه بر خراب شدن قطعه سخت افزاری مورد نظر دیگر قسمت‌های سخت افزاری دستگاه نیز دچار خرابی و نقص می شوند.

گارانتی معتبر تعمیر لپ تاپ آبخورده MSI

پس از اینکه عملیات تست و عیب یابی اولیه بر روی دستگاه با ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته انجام شد تیم فنی و تخصصی این مجموعه نسبت به تعمیر قسمت های مختلف سخت افزاری و تعویض آنها و قطعات اصلی و اورجینال اقدام می نماید.

با توجه به اینکه در این مرکز از قطعات اصلی و اورجینال همراه با ضمانت نامه کتبی استفاده می‌شود و البته تجهیزات و ابزارهای به روز و پیشرفته برای تعمیر خدمت مختلف سخت افزاری دستگاه استفاده می شود تیم فنی و تخصصی ما تمامی خدمات ارائه شده در زمینه تعمیر مدل های مختلف لپ تاپ های MSI را به صورت کامل گارانتی کرده و ضمانت نامه معتبر برای خدمات ارائه شده در اختیار شما قرار میدهد.

نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید این است که حتماً قبل از مراجعه حضوری برای تعمیر لپ تاپ آبخورده MSI با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم نسبت به نوع مراجعه و همچنین نکاتی که باید در هنگام استفاده از لپ تاپ خرابی‌های قسمت مختلف آن به یاد داشته باشید انجام شود.

Rate this post

گذاشتن یک نظر

Rate this post