اکتبر 23, 2021

رونمایی اچ پی از خط تولید لپ تاپ های مختص گیمینگ

شرکت اچ پی مجدد به عرصه ی تولید سیستم های گیمینگ باز گشته است و چندین محصول جدید در خط تولید Omen را به مرحله ی اجرا گذاشته است.

محصولات سری Omen شامل لپ تاپ ها، کامپیوتر های رومیزی و تجهیزات  جانبی بوده که با محدوده های قیمت مختلف، از ارزان ترین نوت بوک ها تا مدرن ترین سیستم ها برای گیمیر های پولدار ارائه شده است.

چهار محصول قرار است در خط تولید HP رونمایی شود: 2 لپ تاپ، یک Tower و یک صفحه نمایش.محصولات سری Omen شامل نوت بوک هایی مشکی با های لایت های  قرمز، ببخشید اژدهای قرمز،  میباشد. لوگوی اچ پی نیز در کنار آن قرار گرفته است و نه پشت لپ تاپ.

 

به گزارش نمایندگی اچ پی شاید گیمر ها متوجه علامت لوزی شکل به عنوان لوگوی قدیمی VooDooPC شوند. این برند در سال 2006 میلادی رونمایی شد و از آن سال عملکرد خوبی داشته است و به نظر میرسد که اچ پی در تلاش بر باز گرداندن این لوگو و نام آن در ذهن ها میباشد. اگرچه این لوگوی خوبی نیست ولی اچ پی امیدوار است که قابلیت های این سیستم ها بتواند خاطره ی خوشی را از این لوگو در ذهن گیمر ها تداعی نماید.دو لپ تاپ omen از نظر اندازه و حجم متفاوت میباشد. مدل کوچکتر دارای یک صفحه نمایش 15.6 اینچی بوده که با یک پردازنده ی سه هسته ای ارائه شده و مدل بزرگتر دارای یک صفحه نمایش 17.3 اینچی بوده که دارای پردازنده ی 5 هسته ای میباشد. هر دو مدل را میتوان به پردازنده ای هفت هسته ای، 16 گیگابایت حافظ ی اصلی، پردازنده ی گرافیکی GTX 965M و فناوری نمایش 4K ارتقا داد.

به گزارش کارشناسان فروش نمایندگی اچ پی قیمت این مدل ها با 899.99 دلار برای مدل کوچکتر و 979.99 دلار برای مدل بزرگتر آغاز میشود. هر دو مدل از 10 ام ژوئن روانه ی بازار خواهند شد.

 

 

Rate this post

گذاشتن یک نظر

Rate this post