اکتبر 23, 2021

شرکت MSI، نوت بوک های ایستگاه کاری WS60 خود را مجهز به پردازنده های SKYLAKE میکند

حال میتوانید بین پردازنده های Skylate  یا Xeon یکی را انتخاب کنید

به گزارش “نمایندگی MSI” شرکت MSI در خط تولید نوت بوک های ایستگاه کاری WS60 خود دست به تغییراتی زده است و از پردازنده های جدید SKYLATE  استفاده کرده است و حال کاربران در انتخاب پردازنده ی این محصول، یعنی پردازنده ی نسل ششم و 7 هسته ای اینتل و یا پردازنده ی XeonE3-1505M آزاد میباشند.

این سیستم، یک نوت بوک ایستگاه کاری 15.6 اینچی بوده که به نقل از MSI یکی از باریک ترین و سبک وزن ترین محصولات این شرکت به شمار میرود به طوری که ضخامت این محصول جدید تنها 20 میلی متر بوده و وزنی حدود 1.9 کیلوگرم دارد.

خنک سازی سفارشی

گزارش اخیر “نمایندگی msi “ نشان میدهد این سیستم از پردازنده ی گرافیکی Qadro M1000M شرکت NVidia و 2 گیگابایت حافظه ی اصلی و تا سقف 32 گیگابایت حافظه ی اصلی از نوع DDR4 برخوردار میباشد. یک سیستم خنک کننده ی دلخواه که جزء آپشن های این محصول به شمار می­آید نیز گرمای ایجاد شده به وسیله ی سخت افزار این محصول را پراکنده میسازد.

صفحه نمایش 15.6 اینچی این محصول دارای تراکم پیکسلی بالای  با زاویه ی دید وسیع میباشد.

فضای ذخیره سازی این محصول در قالب ترکیبی از هارد دیسک های گردشی  از نوع M.2 SATA و یا NVMePCIe برای افزایش سرعت ذخیره سازی و بازیابی اطلاعات  ارائه شده است. هنوز زمان عرضه ی این محصول توسط “نمایندگی msi” به بازارعرضه نشده است و هزینه ی آن نیز مشخص نیست ولی شنیده ها حاکی از این بوده که این محصول با قیمت اولیه ی 2229 دلار ( حدود 1500 یا 3200 دلار آمریکا) میباشد.

 

 

Rate this post

گذاشتن یک نظر

Rate this post