اکتبر 23, 2021

لپ تاپ تجاری الیت بوک Folio G1 اچ پی، مجهز به صفحه نمایش 4K

 

مزایا

  • صفحه نمایش شگفت انگیز مجهز به فناوری 4K
  • بسیار سبک و باریک
  • ظاهری بسیار یکپارچه و مستحکم
  • ویژگی های عالی برای کاربران Skype

معایب

  • فاقد چرخش 360 درجه
  • تعداد کم پورت ها و اتصالات
  • طول عمر باتری کم

 

EliteBook Folio G1 را میتوان باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ شرکت اچ پی دانست که تا 15 درصد باریکتر از EliteBook 1020  میباشد.

به گزارش نمایندگی اچ پی این محصول  با یک صفحه  نمایش 12.5 اینچی  و مجهز ه فناوری 4k عرضه شده است. در صورتی که جذب مک بوک 12 اینچی و سبک وزن اپل شده اید، باید حتما ظاهر جذاب تر EliteBook Folio را مد نظر قرار دهید.

این لپ تاپ اچ پی هم از نظر ظاهر و هم پایداری، از بهترین و مدرن ترین فناوری های صنعتی بهره میبرد. در حوزه ی طراحی، بدنه ی نقره ای مات این محصول با لبه های خمیده ظاهری شگرف  به این محصول داده است. این لپ تاپ HP از یک صفحه نمایش غیر لمسی فول اچ دی، پردازنده ی 1.1 گیگاهرتزی و 256 گیگابایت حافظه ی داخلی برخوردار است. یکی دیگر از مدل های این محصول، با یک پردازنده ی  7 هسته ای، 8 گیگابایت حافظه ی اصلی و 240 گیگابایت حافظه ی داخلی عرضه شده است.

کارشناسان نمایندگی رسمی لپ تاپ اچ پی معتقدند این محصول از مقاومت بالایی برخوردار است. بدنه ی فلزی این محصول بسیار هموار  میباشد. وزن این محصول کمتر از 1 کیلوگرم و در  دو نسخه از لپ تاپ های 12.5 اینچی از این محصول عرضه شد است. یک نسخه ی غیر لمسی با وزن 0.97 کیلوگرم و  مدل لمسی که دارای یک لایه ی محافظ شیشه ای بوده و با وزن 1.07 کیلوگرم عرضه شده است.

مدل غیر لمسی دارای ابعاد 292 در 209 و ارتفاع 11.9 میلی متر بوده که در مدل لمسی، این ضخامت به 12.4 میلی متر میرسد.

این مشخصات باعث شده تا این لپ تاپ HP  را بتوان یکی از رقبای اصلی برای لنوو yoga 900 دانست. همچنین این محصول از چرخش 360 درجه ی صفحه نمایش پشتیبانی میکند.

 

Rate this post

گذاشتن یک نظر

Rate this post