جولای 11, 2022

لپ تاپ گیمینگ قدرتمند msi GP76 Leopard

لپ تاپ های گیمینگ برند ام اس آی امروز در بازار رونق بسیار زیادی گرفته اند و کاربران بسیار زیادی به دلیل امکانات و کیفیت بسیار بالای این لپ تاپ ها برای خرید آنها اقدام می کنند.  لپ تاپ گیمینگ قدرتمند msi GP76 Leopard به دلیل استفاده از یک ترابایت حافظه ssd و همچنین گرافیک بسیار قوی و قدرتمند انویدیا در کنار پردازنده قوی برای پردازش سریع تر اطلاعات به عنوان یک لپ تاپ گیمینگ حرفه ای و کاملاً خوش ساخت شناخته می شود.  لپ تاپ از یک نمایشگر 17.3 اینچی استفاده می کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا از بزرگ بودن صفحه نمایش برای انجام بازی های مختلف نهایت لذت را ببرند.

در صورتی که قصد دارید مدل های مختلف لپ تاپ msi را تعمیر کنید و مشکلات سخت افزاری به وجود آمده برای قطعات آنها و لوازم جانبی آنها را برطرف کنید می توانید از خدمات ویژه نمایندگی ام اس آی در اختیار شما قرار می دهد استفاده نمایید.  در این نمایندگی شما می‌توانید علاوه بر تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مدل های مختلف لپ تاپ این برند با کمترین هزینه تمامی مشکلات به وجود آمده برای لپ تاپ های گیمینگ ام اس ای را نیز برطرف نمایید.

گرافیک قوی لپ تاپ msi GP76 Leopard

نی که اسم لپ تاپ گیمینگ به میان می‌آید گرافیک لپ تاپ در اولویت اولیه قرار می‌گیرد و کسانی که قصد دارند لپ تاپ گیمینگ را برای خود خریداری کنیم قطعاً به اولین نکته ای که توجه خواهند کرد گرافیک لپ تاپ در کنار کیفیت صفحه نمایش آن می باشد.

برای اینکه تمامی بازی های روز دنیا بر روی این لپ تاپ به درستی و بدون هیچگونه لگ و کندی اجرا شوند از گرافیک انویدیا RTX ۳۰۷۰ GDDR۶ با ۸ گیگابایت حافظه اختصاصی استفاده شده است.  این یعنی شما در صورتی که بخواهید جدیدترین بازی های روز دنیا را نیز روی لپ تاپ msi GP76 Leopard خود اجرا کنید و یا از نرم افزارهای مختلف به صورت همزمان استفاده کرده و همچنین در صورتی که قصد داشته باشید از جدیدترین بازی های روز دنیا همچنین نرم‌افزارهای مختلف ادیت فیلم و یا تصاویر خروجی بگیرید می توانید به راحتی و با سرعت بسیار بالای این کار را انجام دهید.

از دیگر ویژگی‌های مهم ساختاری که در گرافیک لپ تاپ گیمینگ msi GP76 Leopard به کار رفته است می توان به موارد زیر اشاره نمود که هر کدام از آنها باعث می شوند تا کیفیت سخت افزاری لپ تاپ برای اجرای بازی های مختلف و جدید و به روز به بالاترین حد ممکن خود برسد.

۸GB,Up to ۱۷۲۰MHz Boost Clock, ۱۴۰W Maximum Graphics Power with Dynamic Boost

لپ تاپ گیمینگ قدرتمند msi GP76 Leopard

لپ تاپ گیمینگ قدرتمند msi GP76 Leopard

نمایشگر و ویژگی های ظاهری

یکی دیگر از موارد مهمی که در هنگام خرید لپ تاپ های گیمینگ باید مورد بررسی قرار بگیرد اندازه نمایشگر لپ تاپ و همچنین کیفیت سخت افزاری آن می باشد.  معمولاً برای لپ تاپ های گیمینگ باید از نمایشگرهای با فناوری IPS استفاده نمود که این مدل از لپ تاپ های گیمینگ ام اس آی نیز به خوبی این فناوری را در خود جای داده است تا کاربران از هر زاویه بتوانند به راحتی با این لپ‌تاپ بازی کرده و با کیفیت بسیار بالایی تمامی بازی های روز دنیا را با دوستان خود بازی کنند.

در کنار فناوری به کار رفته این لپ تاپ باید اندازه 17.3  اینچی آن نیز اشاره کنیم که باعث میشود تا کاربران بتوانند فضای بیشتری را در اختیار داشته و با توجه به ماده بودن صفحه نمایش و فضای بسیار کمی که اسپیکر و وب کم بر روی آن قرار داده شده به راحتی از این لپ تاپ برای اجرای بازی های مختلف با بالاترین کنتراست و وضوح استفاده نمایند.

پردازنده مرکزی و رم دستگاه

زمانی که حرف و تاپ های گیمینگ msi GP76 Leopard به وجود می آید قطعاً استفاده از یک پردازنده مرکزی قوی شرکت اینتل که از نسل ۱۱ پردازنده های مربوط به  CORE I7  می باشد در کنار یک رم ۱۶ گیگ می تواند سرعت بسیار بی نظیر را در اختیار کاربران قرار دهد تا بتوانند به بهترین شکل ممکن از اجرای مختلف نرم افزار ها بر روی دستگاه خود با راندمان و کارایی بسیار بالا و سرعت پردازش بسیار بالا استفاده نمایند.

یکی از نکات جالب توجه در استفاده از این دستگاه می توان به قابلیت ارتقاء آن اشاره نمود که باعث می شود تا شما به راحتی بتوانید تا ۶۴ گیگ دستگاه را ارتقا دهید و این موضوع می‌تواند شما کمک کند که در آینده در صورت نیاز به استفاده از سرعت بسیار بالا برای اجرای نرم افزارهای مختلف راحتی با ارتقاء رام این نیاز خود را برطرف نمایید.

 ۱ ترابایت حافظه ssd

یکی از مهمترین ویژگی های قرار گرفته در روی لپ تاپ گیمینگ msi GP76 Leopard استفاده از حافظه داخلی یک ترابایت ای از نوع ssd میباشد که باعث میشود تا سرعت چند برابری را در هنگام اجرای نرم افزارهای مختلف و خروجی گرفتن از این نرم‌افزارها حتی به صورت همزمان شاهد باشید.

در کنار رام ۱۶ گیگابایتی و همچنین پردازنده نسل ۱۱ شرکت اینتل می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که استفاده از یک حافظه ssd که سرعت پردازش بسیار بالاتری دارد باعث می شود تا کاربران در هنگام اجرای بازی های مختلف بتوانند به راحتی و در سریعترین زمان ممکن مراحل اجرای بازی را طی کرده و بازی را روی دستگاه خود ران و اجرا کنند.

درگاه های ارتباطی و باتری لپ تاپ گیمینگ msi GP76 Leopard

در کنار تمامی امکاناتی که در بالا به آنها اشاره کردیم استفاده از درگاه های ارتباطی به دلیل اتصال لوازم و وسایل جانبی برای اجرای نرم افزار ها بازی های مختلف می تواند از جمله امکانات مهم می باشد که در هنگام استفاده از لپ تاپ گیمینگ فرا مورد بررسی قرار می گیرد.

از جمله مهمترین و کاربردی ترین درگاه های استفاده شده برای این دستگاه برای ارتباط با لوازم و تجهیزات جانبی مختلف می توان به موارد زیر اشاره نمود.

سه عدد پورت  USB 3.0

USB

Wi-Fi

HDMI

در کنار تمام این ویژگی ها استفاده از یک باتری بسیار با کیفیت با ۵۳ میلی آمپر قدرت و 3 سلولی و همچنین استفاده از یک کیبورد جزیره‌ای بسیار شیک و زیبا با جانمایی و ارتفاع بسیار مناسب دکمه ها می تواند ضمن استفاده و بهینه سازی شارژدهی لپ تاپ به شما برای استفاده بهتر از آن در هنگام اجرای بازی ها و کیبورد دستگاه کمک نماید

Rate this post

گذاشتن یک نظر

Rate this post