اکتبر 23, 2021

لپ تاپ Elte X2 جدید اچ پی : محصولی تماما بی سر و صدا

اچ پی کم صدا بودن را در سر لوحه پروژه های آینده قرار داده است

به گزارش “نمایندگی HP” اگرچه بسیاری از سازندگان لپ تاپ ها تمرکز خود را بر روی اندازه، وزن و رزولوشن صفحه نمایش قرار داده اند، فاکتور دیگری نیز وجود دارد که تولید کنندگان آنرا زیاد مد نظر قرار نداده اند: خروجی  impeller ها در سیستم که مسئولیت کنترل دمای سیستم را بر عهده دارند میتواند بسیار بالا و در عین حال همراه با نویز باشد. در این راستا، شرکت هایی مانند اچ پی نگاهی جدی به این مسئله داشته اند و تلاش کرده اند تا جایگاه خنک کننده ها در این محصول جدید یعنی Elite X2 را بهبود دهند.

با توجه به راهکار خنک سازی کاملا انفعالی و استفاده از فضای ذخیره سازی یکنواخت، هیچ بخش حرکتی در سیستم وجود ندارد و از این رو آنرا کاملا بی سر و صدا ساخته است

کارشناسان “نمایندگی اچ پی”  اینگونه ابراز میکنند که پردازنده ای که در این محصول بکار رفته است، از مدل M3 Skylake شرکت اینتل بوده  و همچنین مجهز به 4 گیابایت حافظه ی اصلی ( که میتواند تا سقف 8 گیگابایت ارتقا پیدا کند) میباشد و فضای ذخیره سازی آن نیز تا سقف 512 گیگابایت قابل افزایش است. همچنین ویژگی های اضافی مانند اسکنر اثر انگشت، کارت خوان و غیره نیز در این محصول وجود داشته که تمام نیازمندی هایی که شما از یک لپ تاپ تجاری دارید را در اختیار شما قرار میدهد.

به گزارش “نمایندگی hp” همچنین این لپ تاپ مجهز به پورت های USB نوع C بوده و به همراه دو نمونه طراحی ارائه گردیده است. شرکت اچ پی یک کیبورد اولیه به همراه یک کیبورد پیشرفته را برای این محصول ارائه داده است که البته از یک سیستم بک لایت برخوردار میباشند و نیازی هم برای باتری برای تأمین این سیستم بک لایت نیست.

طراحی این محصول به صورت سبک وزن و کوچک و با وزن 1.9 پوند انجام شده است و تنها دارای 0.3 اینچ ضخامت میباشد. به نقل از گزارشات باتری این محصول میتواند تا سقف 10 ساعت استفاده ی عادی را شارژ دهی نماید.

به منظور کمک به کاربران سازمانی، نمایندگی اچ پی اقدام به  طراحی بخش های این محصول به صورت قابل سرویس دهی نموده است به این معنا که فضای ذخیره سازی و حافظه ی اصلی را میتوان ارتقا داد و یا از سرویس های ارائه شده برای آن بهره مند شد و حتی باتری  این محصول را میتوان پس از مدتی جایگزین کرده و یا ظرفیت آنرا ارتقا داد.

این محصول از 23 نوامبر به صورت پیش فروش با قیمت اولیه 900 دلار به فروش خواهد رسید و در ماه ژانویه نیز روانه ی بازار خواهد شد.

 

 

 

Rate this post

گذاشتن یک نظر

Rate this post