اکتبر 23, 2021

لپ تاپ Envy 13t اچ پی: آیا برای کسب و کار مناسب است؟

لپ تاپ envy 13t اچ پی از قابلیت هایی همچون طراحی باریک و یکنواخت و کارائی سریع و آنهم با قیمتی مقرون به صرفه برخورار بوده که میتوان آنرا رقیبی برتر در مقایسه با XPS 13 شرکت دل برای استفاده های تجاری در نظر گرفت.

به گزارش “نمایندگی اچ پی” اگرچه این لپ تاپ از ظاهری فشرده در مقایسه با لپ تاپ دل برخوردار نیست ولی قیمت 850 دلاری آن که 150 دلار کمتر از لپ تاپ دل است باعث شده تا بتوان آنرا برتر از لپ تاپ دل در نظر گرفت.  این لپ تاپ متأسفانه از ظرفیت باتری پایینی برخوردار بوده ولی با این حال برای آن دسته از افرادی که قصد صرفه جویی در پول خود را دارند میتواند محصولی ایده آل تلقی شود.

 

به گزاش کارشناسان “نمایندگی اچ پی“این لپ تاپ 13 اینچی از طراحی مدرن و با بدنه ی آلومینیومی برخوردار میباشد. حسگر اثر انگشت در زیر کیبورد ودر لبه ی سمت راست آن قرار داشته و باعث شده تا دیگر نیازی به استفاده از صفحات  ورود رمز در جهت ورود به سیستم نباشد. XPS 13 فاقد حسگر اثرانگشت میباشد. از دیگر ویژگی های سخت افزاری این لپ تاپ میتوان به پردازنده ی نسل ششم اینتل و از نوع 5 هسته ای و همچنین 8 گیگابایت حافظه ی اصلی اشاره کرد که کارائی سریعی را در کنار فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی پیش روی کاربر قرار میدهد.

متأسفانه ظرفیت کوتاه باتری این محصول HP شاید کمی به ذوق کاربران بخورد. باتری این محصول قابلیت شارژ دهی 5 ساعت و 48 دقیقه را در کاربرد های وب گردی و آنهم با وای فای دارد که البته برای کسب و کار هایی که دائم در سفر میباشند شاید مناسب باشد ولی رقبای قدرتمند تری را میتوان به عنوان جایگزینی برای این محصول اچ پی استفاده کرد که میتوان به XPS 13 با ظرفیت باتری 11 ساعت و 54 دقیقه و مک بوک AIR با ظرفیت 14 ساعت اشاره کرد.

Rate this post

گذاشتن یک نظر

Rate this post