اکتبر 22, 2021

مروری بر الیت بوک سری Folio 102 اچ پی

کمتر کسی پیدا میشود که منکر این موضوع باشد که شرکت ها میتوانند قدرت خود را با زیبایی  محصولات خود نشان دهند. شرکت اچ پی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در اقدامی بسیار خلاقانه، زیباترین و سبک وزن ترین  محصول خود از خانواده ی الیت بوک ها را تحت عنوان  الیت بوک Folio 102 روانه ی بازارنمود( قیمت شروع 1199  دلار که در زمان بررسی این محصول قیمت آن 1499 دلار بود).به گزارش نمایندگی رسمی HP   این محصول از داخل محصولی بسیار ایمن و قدرتمند و از بیرون نیز محصولی بسیار مقاوم و البته ظریف و شکیل است. مغز متفکر این محصول را پردازنده  های سری M شرکت اینتل تشکیل داده و صفحه نمایش 12.5 اینچی با کیفیت  نمایش اچ دی را نیز میتوان از دیگر نقاط قوت این محصول برشمرد. پد لمسی بسیار نوآورانه از نظر طراحی و حسگر فینگر پرینت  را میتوان از دیگر ویژگی های این محصول دانست.

طراحی

به نظر کارشناسان رسمی نمایندگی اچ پی شاید مک بوک ایر را بتوان یکی از رقبای حسود الیت بوک 1020 اچی پی در نظر گرفت. الیت بوک 1020 اچ پی یکی از سبک ترین و قابل حمل ترین  نوت بوک های  تجاری  مخصوص صاحبان  حرفه ای مشاغل که به زیبایی اهمیت میدهند میباشد. لبه هایی فوق العاده باریک و تیز و با بدنه ای نقره ای که چشم هر بیننده ای را در همان نگاه اول مجذوب خود خواهد کرد.

از دیگر ویژگی های این محصول  میتوان به لایه ای آلومینیومی برای  پوشش بدنه ی کیبورد و قسمت lid لپ تاپ  اشاره کرد. حسگر اثر انگشت و Forecepad انحصاری خود شرکت اچ پی از دیگر ویژگی های سخت افزاری این محصول میباشند.

 

 

Rate this post

گذاشتن یک نظر

Rate this post