اکتبر 23, 2021

معرفی نوت بوک بسیار قدرتمند GT83S  شرکت MSI

شرکت MSI در رده ی اول یک شرکت است. چه بخواهیم و چه نخواهیم این شرکت اولین شرکتی بوده که برد های اصلی آورکلاک را ارائه داده است   و یا اولین شرکتی بوده که برد های مجهز به پورت USB 3.1 را ارائه  نموده است و همچنین بنا به ادعای MSI، اولین شرکتی بوده که لپ تاپ های مجهز به واقعیت مجازی را ارائه نموده است.

 

به گزارش نمایندگی رسمی MSI البته به نظر میرسد که باز هم این شرکت جزء اولین شرکت در استفاده از تراشه های 1070 و 1080 شرکت Nvidia استفاده میکند. لپ تاپ های برند جدید این شرکت که در نمایشگاه computex رونمایی شدند به نظر میرسد که مجهز به تراشه های Pascal میباشند.

 

 

کارشناسان نمایندگی ام اس آی معتقدند هر لپ تاپ مختص به بازی را نمیتوان برای هر نوع بازی مناسب دانست چرا که توان مصرفی  باتری توسط هر باتری متغیر میباشد. این لپ تاپ مجهز به یک کیبورد مکانیکی با سوئیچ های Cherry MX بوده و از یک تراک پاد چند لمسی نیز پشتیبانی میکند. یک ورودی هوای بزرگ در بخشی از بدنه ی این محصول بکار گرفته شده است که میتواند بخش زیادی از هوای داخل را به بیرون مبادله کرده و  باعث شده تا لپ تاپ شما به دلیل گرمای بیش از حد آب نشود!

نمایندگی ام اس آی

نمایندگی MSI

تعمیرگاه مجاز ام اس آی

تعمیرگاه مجاز msi

تعمیر لپ تاپ msi

Rate this post

گذاشتن یک نظر

Rate this post