اکتبر 23, 2021

نگاهی به سیستم کامپیوتری جدید AIO شرکت  اچ پی  از خانواده ی Envy

به گزارش “نمایندگی رسمی اچ پی در ایران” شرکت اچ پی اعلام کرد که به زودی از سیستم های کامپیوتری جدید خانواده ی AIO رونمایی خواهد گرد. این سیستم های کامپیوتری جدید در دسته  ی خط تولید Envy این شرکت قرار گرفته و در ابعاد 23.8 تا 32 اینچی نیز عرضه خواهند شد.

AIO در ابعاد 34 اینچی یک سیستم کامپیوتری منحنی بوده که با یک سری ویژگی های جدید ارائه شده است. این سیستم که با سیستم عامل ویندوز 10 عرضه شده، به کاربران اجازه داده تا با استفاده از هویت سنجی چهره بتوانند از سیستم استفاده نمایند. همچنین از دوربین RealSense اینتل در این محصول اسفاده شده که ویژگی های جدیدی همچون کنترل حالت بدنی کاربر و فیلم برداری عمیق سه بعدی را ارائه میدهد.

مدل های 23.8 تا 27 اینچی  منحنی نیستند ولی دارای صفحه نمایش مجهز به فناوری 4k بوده  که این فناوری برای بعضی از کاربران بسیار حائز اهمیت است. سیستم هایی در این ابعاد فاقد دوربین RealSense نیز میباشند.

 

پس از بررسی های به عمل آمده توسط کارشناسان “نمایندگی رسمی HP” همه ی این سیستم ها از سخت افزار داخلی مشابهی بهره مند بوده که مغز متفکر آنها را نیز پردازده های 5 و 7 هسته ای نسل ششم اینتل  یعنی skylate  تشکیل میدهد. پیکربندی های اولیه برای این سیستم ها، شامل گرافیک ادغام یافته ی اینتل بوده که کاربران میتوانند از مدل های گرافیکی AMD Radeon R9 که در مدل های 23.8 و 27 اینچی عرضه شده است استفاده نمایند.

این سیستم های منحنی مجهز به یک پردازنده ی گرافیکی Nvidia GeForce 960A نیز میباشند. فضای ذخیره سازی آنها را میتوان بین 128 گیگابایت حافظه ی SSD و تا 2 ترابایت حافظه ی HDD ارتقا داد. شرکت اچ پی اطلاعاتی در خصوص حافظه ی DDR3L یا DDR4 برای این محصول ارائه نداده است ولی طی اخبار منتشر شده، این محصول دارای حافظه ی 8 یا 16 گیگابایتی میباشد.

مدل های 23.8  و 27 اینچی نیز شامل 4 اسپیکر بوده در حالی که سیستم 34 اینچی شامل 6 اسپیکر و 2 عدد Tweeter میباشد.

Rate this post

گذاشتن یک نظر

Rate this post