اکتبر 23, 2021

پردازنده ی Core i9-8950HK دچار مشکل شد !!!

در ماه نوامبر یک پک آپدیت به نام AIDA64 برای برخی از پردازنده های جدید اینتل ارائه شد که جالب ترینِ آنها Core i9-8950HK بود. این اولین پردازنده ی Core i9 است که برای لپ تاپ ها ارائه میشود و ظاهرا بر اساس معماری Coffee Lake می باشد. این هفته این پردازنده ی خاص مجددا رونمایی شد. این بدان معناست که لپ تاپ های Core i9 به زودی به بازار می آیند.

آخرین ایراد ناشی از 3Dmark بود، جایی که یک لپ تاپ جدید MSI تست شد. این لپ تاپ دو پردازنده ی گرافیکی GTX 1080 داشت و پردازنده ی مرکزی آن Core i9-8950HK بود.

پردازنده ی Core i9-8950HK 

به گزارش کارشناسان نمایندگی ام اس آی بر اساس ایراد 3Dmark که توسط Videocardz نشان داده شد، پردازنده ی Core i9-8950HK در حالت کلاک پایه دارای سرعت 2.9 گیگاهرتز و در حالت boost دارای سرعت 3.9 گیگاهرتز می باشد. متاسفانه کل اطلاعات ما فعلا در همین حد است، اما به نظر می رسد که تولید کنندگان لپ تاپ فعلا در حال کار بر روی این تراشه هستند و مدل هایی را میخواهند تولید کنند که مجهز به آن باشند. دو عدد GPU، 32 گیگابایت رم و دو عدد هارد SSD باعث می شود که لپ تاپ های MSI در آینده ای نزدیک به یکی از قدرتمندترین لپ تاپ ها تبدیل شوند. امیدواریم که به زودی خبرهای بیشتری در مورد آن بشنویم.

 

Rate this post

گذاشتن یک نظر

Rate this post