اکتبر 23, 2021

کامپیوتر جدید گیمینگ MSI بسیار خشن عمل میکنند

لپ تاپ GT72S Tobbi شرکت MSI را در نظر بگیرید که یک لپ تاپ گیمینگ قدرتمند مجهز به سخت افزار ردیابی چشم میباشد. بار دیگر در سال 2015 میلادی در مراسم Computex شاهد رو نمایی از این سخت افزار ردیابی چشم بودیم.

به گزارش “نمایندگی MSI“سه حسگر مادون قرمز در زیر صفحه نمایش لپ تاپ قرار داشته که حرکت چشم شما را ردیابی کرده و آنها به ورودی تبدیل میسازد. در بازی های اکشن مانند Assassin Creed، شما با بهره برداری از این سخت افزار MSI  قادر خواهید بود تا دشمنان را با حرکت چشمتان تعقیب کنید. در یک بازی تیر اندازی، تنها با حرکت چشم خود بر روی دشمن میتوانید دوربین تفنگ را بر روی دشمن زوم کرده و  با یک کلیک دشمن را از پای در آورید.

 

کارشناسان نمایندگی MSI معتقدند ردیابی چشم، یک مفهوم جدید نیست و شما میتوانید ردیاب های Tobbi را برای سیستم های کامپیوتر رو میزی نیز خریداری کنید. در صورتی میتوانید از این سخت افزار و فناوری استفاده کنید که بازی شما قادر به پشتیبانی از این فناوری باشد. در حال حاضر اخباری که از حسگر GT2S Tobbi وجود دارد تنها خبر رونمایی  آن از MSI در ماه آینده میباشد و اطلاعاتی درباره ی قیمت آن وجود ندارد.

Rate this post

گذاشتن یک نظر

Rate this post