اکتبر 23, 2021

ارتقای خط تولید لپ تاپ های گیمینگ  skylate  و thunderbolt 3.0  شرکت MSI

در صورتی که یک درایور تکی M2 قرار باشد تا با سرعت خواندن 1 گیگابایت بر ثانیه کار کند، MSI را باید متخصص این فناوری دانست. این شرکت خاطر نشان کرده است که لپ تاپ های جید گیمینگ Skylate این شرکت مجهز به واسط Super RAID4 بوده که میتوان آنرا ترکیبی از درایور PCIe NVMe M.2 و RAID0 دانست.

 

نتیجه ی آن نیز افزایش سرعت تا سقف 2 گیگابایت بر ثانیه میباشد. Super RAID4  قرار است در لپ تاپ های خانواده ی Skkylate این شرکت بکار گرفته شود. ( به نقل از نمایندگی رسمی MSI)

همچنین این لپ تاپ ها مجهز به پورت USB-C  و thunderbolt 3  خواهند بود.

RAID NVMe را میتوان تنها یک ویژگی از ویژگی های زیاد در این لپ تاپ ها دانست.به گزارش “نمایندگی MSI” بر خلاف بعضی از لپ تاپ های مجهز به USB-C که فاقد Thunderbolt 3.0 میباشند ( مانند مک بوک 12)،لپ تاپ های MSI اقدام به ادغام کنترلر Alpine Ridge با  پورت USB 3.1  با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه و ادغام آن با Thunderbolt 3.0 با  سرعت 4 گیگابیت بر ثانیه نموده اند.

 

برداشتن روکش کلید های صفحه کلید، باعث  افزایش سطح روشنایی  کیبورد این محصولات میشود.از سایر ویژگی های بروز شده در خط تولید لپ تاپ های گیمینگ MSI میتوان به پشتیبانی از کانال صوتی FLAC اشاره کرد. به نقل از این شرکت، این لپ تاپ ها از فرکانس صوتی 24 بیتی در طیف 192 کیلوهرتز و 32 بیتی در طیف 384 کیلوهرتز پشتیبانی میکنند.

همچنین به نقل از نمایندگی MSI، خط تولید لپ تاپ های گیمینگ این شرکت میتواند تا سقف 64 گیگابایت حافظه ی اصلی را بر روی ماژول DDR4 پشتیبانی نماید.چرا این مسئله مهم است: لپ تاپ های گیمینگ شرکت MSI نشان دادند که در آینده از ویژگی های شگرفی برخوردار خواهند شد، از DDR4 گرفته تا اتصالات جدید و البته زود است که بگوییم که چه تراشه ای قرار است برای این لپ تاپ ها بکار گرفته شود.

Rate this post

گذاشتن یک نظر

Rate this post