اکتبر 24, 2021

بررسی لپ تاپ های گیمینگ msi

شرکت تایوانی مایکرو استار اینترنشنال (micro-star international) که به اختصار MSI خوانده می‌شود;  یک شرکت تولید کننده رایانه و لوازم جانبی ان می‌باشد ; که محصولاتی از جمله ماربرد رایانه های رومیزی ، لپ تاپ ، سرور ، کارت گرافیک ، رایانه های صنعتی و … تولید میکند.

شرکت MSI را گیمرهای حرفه ای به خوبی می‌شناسند ; چرا که MSI به عنوان یک برند معتبر در زمینه بازی و گیمینگ در جهان می‌باشد ; که رایانه های مخصوص بازی ، سخت افزارهای مناسب بازی ( مادربرد ; پردازنده‌های قدرتمند ، رم، گرافیک ، مانیتور ، موس و کیبورد گیمینگ و …) را تولید میکند.

در ادامه به معرفی لپ تاپ هایی که این شرکت تولید میکند میپردازیم . با ما همراه باشید.

لپ تاپ های شرکت MSI در چهار سری کلاسیک ، گیمینگ ، پرستیژ و workstation تولید می‌شود و هر کدام ; برای مقاصد خاصی تولید و عرضه شده است. در ادامه هر یک از سری های نامبرده شده را بررسی خواهیم کرد.

لپ تاپ های کلاسیک classic :

لپ تاپ های کلاسیک msi را میتوان در دسته لپ تاپ های مالتی مدیا یا چندرسانه ای قرارداد. این سری ; دارای ویژگیهای سخت افزاری در سطح متوسط هستند و جز دستگاه های میان قیمت بازار به حساب می اید.

به گزارش نمایندگی ام اس آی سری کلاسیک با کارایی و امکانات مناسب خود ، برای استفاده روزانه تمامی کاربران مناسب اند ; لپ تاپ های سری کلاسیک در حال حاضر با پردازنده های AMD و Intel و در سایزهای ۱۴ و ۱۵.۶ اینچ تولید می‌شود.

در نام گذاری این سری از حرف c استفاده میشود .
Msi cx62 7QL -i5 , msi cx62 7QL i5 16Gb , msi cx62 7QL i7 , msi cx62 7QL i7 16Gb و … از جمله نوت بوک های سری کلاسیک msi میباشد.

msi loptop

لپ تاپ های گیمینگgaming:

دامنه فعالیت شرکت‌ msi به قدری گسترده است که تمام نیازهای رایانه ای افراد را برطرف میکند ; یکی از مهمترین آنها که این شرکت ; توجه ویژه ای به آن دارد بازی های رایانه ای می‌باشد و محصولات و تولیدات زیادی در این زمینه دارد که نوت بوک های مخصوص بازی ; یکی از آنها می‌باشد.

نوت بوکهای گیمینگ msi در سری های GE ,GL , GP ,GS و GT عرضه می‌شود که هر در ادامه هر کدام را بررسی خواهیم کرد.

گیمینگ سری GT :

لپ تاپ های گیمینگ سری GT دارای سخن افزار ها ی قدرتمند هستند و می‌توانند بازی های سنگین را به راحتی اجرا کنند. مشخصات سخت افزاری این سری از لپتاپ های ms شامل پردازنده های core i7 اینتل ، کارت گرافیک های Nvidia Geforce GTX 1080 و 1070 میباشد ; ضمنأ جابجایی این لپ تاپ ها به دلیل وزن سنگین ان ، کمی دشوار خواهد بود.

گیمینگ سری Gs :

بررسی های نمایندگی MSI نشان میدهد نوت بوک های گیمینگ سری GS نازک و سبک بوده و حمل ان راحت تر از مدل GT می‌باشد ;  و برای گیمرهایی مناسب است که نیاز به جابجایی زیادی دارند .

این نوت بوک ها علی رغم نازک بودن ; اجرای قدرمندی در دل خود جای داده اند که می‌توانند برنامه هایی که نیاز به پردازش بالایی دارند را اجرا کنند.

گیمینگ سری GE :

از سری لپ تاپ های میان رده msi می‌باشد ، این لپ تاپ MSI در سایز های ۱۵ و ۱۷ اینچی عرضه می‌شوند و از قدرت و قیمت متوسطی برخوردار اند .

گیمینگ سری GP :

لپ تاپی ارزان قیمت از سری لپ تاپ های گیمینگ MSI میباشد که برای کاربرانی که یک سیستم نیمه قدرتمند ; برای بازی و انجام امور مالتی مدیای خود هستند.

لپ تاپ های پرستیژ Prestige:

این مدل نوت بوک ، برای کاربران خانگی و اداری بهترین گزینه است. اگر نیاز های تان در حد وبگردی ، تایپ ، ارسال ایمیل ، تماشای فیلم و… است توصیه می‌کنیم از لپ تاپ های سری P شرکت msi استفاده کنید.

لپ تاپ های ورک استیشن Workstation :

نوت بوک های ورک استیشن در سه سری WE , WT و WS تولید می‌شود، از ویژگی های بازر آن میتوان به قیمت پایین و بدنه سبک اشاره کرد.

همچنین در سری WT ،به جای استفاده از گرافیک های Nvidia Geforceو پردازنده های Core اینتل ، از پردازنده های گرافیکی Nvidia Quadro و پردازنده های Xeon اینتل استفاده شده که برای برنامه نویسی و اتوکد کاملا ایده ال هستند .

 

 

Rate this post

گذاشتن یک نظر

Rate this post