اکتبر 24, 2021

تعمیر لپ تاپ MSI

از طریق روش های مختلف ارسالی می توانید از خدمات نمایندگی MSI برای تعمیر لپ تاپ MSI با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات پیشرفته بهره مند شوید.

خدمات ویژه و بی نظیری در این مرکز برای تعمیر انواع مدل های مختلف لپ تاپ و All in one شرکت ام اس آی می توانید دریافت کنید.

که قطعا با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می گیرد.

و با توجه به پشتیبانی فنی آنلاین و استفاده از نیروی متخصص و ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته از نظر اقتصادی بهترین و به صرفه ترین راه برای انجام عملیات تعمیر می باشد.

برای استفاده از هر کدام از این خدمات می توانید از طریق راه های ارتباطی قرار گرفته در صفحه تماس با ما با تیم تخصصی نمایندگی msi در ارتباط باشید.

تعمیر لپ تاپ msi

لپ‌تاپ‌های  برند MSI امروزه به عنوان لپ تاپ های با کیفیت به خصوص در عرصه بازی و گیم شناخته می‌شوند.

مشتریان بسیار زیادی به سمت خرید این لپ تاپ ها ترغیب می‌شوند و در هنگام خرید با این دغدغه روبرو هستند که یک مرکز کاملا معتبر بتواند تمامی خدمات مربوط به پشتیبانی کامل و صفر تا صد از مدل های مختلف لپ تاپ  MSI  را ارائه نماید.

میتوانید لپ تاپ و یا All in one خود را از طریق پیک و یا تیپاکس برای نمایندگی MSI ارسال نمایید.

حال نوبت به لپ تاپ MSI می­رسد. رایج­ترین مشکلات و تعمیرات لپ تاپ MSI به شرح زیر می­باشد:

لپ تاپ MSI کند کار می­کند

یک لپ‌تاپ به دلایل بی‌شماری از حافظه ناکافی گرفته تا مشکلات بدافزار می‌تواند کند شود. این مشکل ممکن است زمانی رخ دهد که در نتیجه استفاده منظم، فایل­ها و برنامه­های زیادی روی آن ذخیره شده باشد.

می‌توانید با انجام تعمیرات معمولی روی سیستم خود، مانند آزاد کردن مقداری فضای روی هارد دیسک با حذف فایل‌های موقت و خلاص شدن از شر برنامه‌هایی که به طور مرتب استفاده نمی‌کنید، لپ‌تاپ کند MSI را تعمیر کنید. برای بهبود عملکرد لپ‌تاپ MSI خود، می‌توانید فایل‌های قدیمی را به یک هارد دیسک خارجی نیز انتقال دهید.

لپ تاپ به طور خودکار خاموش می­شود

یکی از رایج­ترین مشکلت و تعمیرات لپ تاپ MSI در رابطه با خاموش شدن آن است. گرمای بیش از حد می­تواند باعث خاموش شدن غیرمنتظره لپ تاپ شود. لپ تاپ­های MSI به دلیل اندازه کوچک و عدم تهویه مستعد گرم شدن بیش از حد هستند. اگر لپ‌تاپ شما مرتباً خاموش می‌شود، پایین آن را تست کنید. گرد و غبار بیش از حد اطراف فن ممکن است دریچه­های هوا را مسدود کند که مانع از خنک شدن پردازنده شود.

برای جلوگیری از این مشکل، سعی کنید سیستم خود را به طور کامل تمیز کنید تا از گرد و غبار خلاص شوید. فن خود را با هوای فشرده تمیز کنید یا دریچه­های هوا را با یک پارچه صاف تمیز کنید، مشکل گرمای بیش از حد را کاهش می­دهد.

خرابی باتری

لپ‌تاپ‌ها معمولاً عمر باتری خوبی بیش از 4 تا 5 ساعت دارند. اما اگر به نظر می­رسد باتری شما پس از شارژ کامل به سرعت از بین می­رود، اولین کاری که باید انجام دهید این است که کارهایی را که در حال استفاده نیستند ببندید. از باز نگه داشتن چندین پنجره خودداری کنید.

تیکه شدن صفحه نمایش

شاید عجیب به نظر برسد، اما یکی از شایع­ترین خرابی­ها و تعمیرات لپ تاپ MSI مربوط به پارگی صفحه نمایش لپ تاپ می­باشد. پارگی صفحه یک مشکل بصری است که به دلیل همسو نشدن فریم­ها به درستی با نرخ تازه سازی مانیتور ایجاد می­شود. این مشکل زمانی رخ می‌دهد که کارت گرافیک شما قبل از اتمام پردازش و نمایش فریم‌های قبلی، فریم‌های جدیدی را به مانیتور ارسال می‌کند و در نتیجه دو یا چند قسمت از یک تصویر تقسیم‌شده با هم تراز نمی‌شوند.

از آنجایی که مشکل پارگی صفحه به سخت افزار و زمان بندی کارت و مانیتور مرتبط است، چیزی نیست که بتوان آن را با به روز رسانی درایور یا با دستکاری چند تنظیمات برطرف کرد. این مشکل بخشی از تجربه استفاده از رایانه شخصی است.

تا زمانی که مانیتور چرخه رفرش فعلی را به پایان نرساند، از بروز رسانی صفحه نمایش کارت گرافیک شما جلوگیری می­کند. این عامل به جلوگیری از پاره شدن صفحه نمایش کمک می­کند، اما همچنین می­تواند تاخیر ورودی را ایجاد کند، همانطور که در بخش بالایی توضیح داده شد.

VSync می­تواند منجر به کاهش یا افزایش نرخ فریم شود. بسته به اینکه کارت گرافیک شما می­تواند فریم­ها را سریعتر از نرخ تازه سازی مانیتور ارائه دهد. این عامل می­تواند باعث ایجاد صفحه پلی متلاطم در لحظات شدید شود که ممکن است رایانه شما فریم­های کمتری در ثانیه از حد معمول نشان دهد.

وقتی VSync فعال است، کارت گرافیک شما ممکن است فریم­های کمتری در هر ثانیه نشان دهد تا با نرخ تازه سازی مانیتور مطابقت داشته باشد، که می-تواند باعث اختلال در استفاده از لپ تاپ MSI شود.

اگر در حال انجام یک بازی چند نفره هستید، احتمالا باید VSync را غیرفعال کنید. از طرف دیگر، اگر یک بازی تک نفره بازی می‌کنید، احتمالاً فعال کردن VSync صفحه نمایش شما را روان‌تر نشان می‌دهد.

کارت‌های ویدئویی و مانیتورها برای نمایش تصاویر با نرخ فریم مشخصی در هر ثانیه طراحی شده‌اند. اگر FPS شما به شدت تغییر می­کند، می­توانید از FreeSync در کارت­های AMD یاG-Sync  برای بهبود نحوه به روز رسانی مانیتور تصویری که نمایش می­دهد استفاده کنید.

تاخیر بیش از حد آنلاین

یکی دیگر از تعمیرات رایج لپ تاپ MSI تاخیر بیش از حد آنلاین می­باشد. تأخیر به مدت زمانی اشاره دارد که سرور برای پردازش اقدامات شما در یک بازی آنلاین نیاز دارد. اگر متوجه شدید که اتصال اینترنت شما با تأخیر مواجه است، ممکن است بخواهید هرگونه کار پهنای باند فشرده­ای را که در شبکه شما اجرا می­شود متوقف کنید.  این عامل می‌تواند شامل توقف دانلودها و پخش ویدیو و همچنین اطمینان از عدم اجرای هیچ تورنتی باشد. مچنین باید مطمئن شوید که روتر خود را برای عملکرد بهینه بازی پیکربندی کرده­اید.

تاخیر اغلب ناشی از اتصال ضعیف اینترنت است. کسانی که از Wi-Fi استفاده می­کنند باید سرویس اینترنت خود را ارتقا دهند یا از کابل اترنت برای اتصال مستقیم دستگاه خود به روتر خود استفاده کنند. اگر این روش امکان‌پذیر نیست، کاربران می­توانند از یک آداپتور پاور لاین برای اتصال کامپیوتر و روتر از طریق Wi-Fi استفاده کنند.

اصطلاح تأخیر شبکه اغلب به اشتباه برای اشاره به تاخیر ورودی استفاده می­شود، که تاخیر بین فشار دادن یک دکمه و دیدن نتیجه آن عمل روی صفحه است. تاخیر ورودی ممکن است به صورت آفلاین رخ دهد یا ممکن است توسط کامپیوتر یا سخت افزار بازی شما معرفی شود. اگر با تاخیر ورودی مواجه هستید، سعی کنید همگام‌سازی عمودی را خاموش کنید.

پیکسل­های نامنظم یا گیر کرده

یکی دیگر از مشکلات و تعمیرات لپ تاپ MSI عدم تطابق یا گیرکردن پیکسل‌ها می­باشد که می‌تواند برای یک LCD لپ‌تاپ که غیر از این کارکرد دارد، آزاردهنده باشد. سازندگان ال سی دی را فقط برای یک یا دو پیکسل مرده تعویض نمی­کنند، اما اگر مجموعه­ای از حداکثر 18 پیکسل مرده روی صفحه نمایش ظاهر شود، ممکن است این کار را انجام دهند.

یک راه حل برای این مشکل این است که یک ماده نرم را به آرامی در یک حرکت دایره­ای به اطراف پیکسل گیر کرده مالیده تا زمانی که به درستی روشن شود. برای رفع یک پیکسل گیر کرده، محل دقیق و درجه فشار مورد نیاز برای روشن کردن پیکسل مرده را پیدا کنید. انگشت خود را تا دو دقیقه در آن حالت نگه دارید، سپس رها کنید.

تعمیر لپ تاپ گیمینگ msi

با کیفیت مثل ام اس آی

ساختار بسیار خاص و پیچیده ای به خصوص در لپ تاپ های گیمینگ برند ام اس آی وجود دارد.

برای تعمیر لپ تاپ MSI باید حتماً از افراد تخصصی که در این زمینه آشنایی کاملی با مدل های مختلف لپ تاپ MSI دارند استفاده نمایید.

و این موضوع زمانی می‌تواند همراه با کیفیت و سرعت بسیار بالا تر انجام شود که تیم فنی و تخصصی مورد نظر از ابزار و تجهیزات به روز و پیشرفته برای تعمیر لپتاپ شما استفاده نماید.

در نمایندگی msi شما می توانید در همان گام اول با استفاده از مشاوره فنی و رایگان و ابزار و تجهیزات بسیار پیشرفته و تخصصی تست و عیب یابی اولیه را روی دستگاه خود انجام داده و در صورت بروز هرگونه مشکل قسمتهای درگیر و آسیب دیده را مشخص نمایید.

تا در حین عملیات تعمیر مشکلی برای قسمت های سخت افزاری و نرم افزاری که سالم هستند به وجود نمی آید و از این طریق هم سرعت عملیات تعمیر و هم کیفیت آن بسیار بالاتر برود.

 

تعمیر all in one شرکت MSI

کامپیوترهای یکپارچه و مجتمع که به عنوان سیستم های جدید شناخته می‌شوند امروز کم کم جای کامپیوترهای قدیمی و گذشته که از مانیتور و کیس تشکیل بودن را گرفتند.

و به همین دلیل بران بسیار زیادی برای کاهش فضا و البته ساختار منسجم تر و با کیفیت تر اینکه این دستگاه‌ها در آن به سمت آنها می‌روند.

این دستگاه‌ها نیز ممکن است به دلایل مختلفی از نظر سخت افزاری و نرم افزاری دچار مشکل شوند.

و همین موضوع باعث می‌شود تا کسب و کار شما در برخی از اوقات دچار مشکل شود.

تعمیر all in one

بهترین و قدیمی ترین آل این وان

با توجه به پیچیدگی که All in one های ام اس آی دارند باید حتما توسط کارشناسان متخصص بررسی شوند.

تا در حین عملیات تعمیر و بعد از آن هیچ گونه مشکلی برای کیفیت عملکردی all in one شما به وجود نیاید و شما بتوانید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده نمایید.

که تمامی خدمات مربوط به تعمیرات تخصصی و نرم افزاری این دستگاه ها به صورت کاملاً ویژه و با بهترین قیمت ارائه می شود.

جابجایی آل این وان ها معمولاً کمی سخت تر است تعمیر لپ تاپ msi است.

تیم فنی و تخصصی این مجموعه سعی کرده است تا خدمات تعمیر all on one  ام اس آی در محل را ارائه نماید.

تا به راحتی و در محیط کاری و خانگی شما تمامی مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری این دستگاه ها برطرف شود.

تعمیر all in one

 

تعویض قطعات با قطعات اصلی و اورجینال

یکی دیگر از خدمات ویژه ای که در کنار کیفیت و سرعت بالا در عملیات تعمیر لپ تاپ msi می توانید در این مجموعه دریافت نمایید استفاده از تمامی لوازم جانبی مدل های مختلف لپ تاپ و آل این وان msi به صورت کاملا اصلی و اورجینال می باشد.

در صورتی که هرکدام از بخش های سخت افزار و لوازم جانبی مدل های مختلف لپ تاپ شما دچار مشکل شد میتوانید با ضمانت نامه کتبی نسخه اصلی و اورجینال آن را از نمایندگی msi با پایین ترین قیمت ممکن خریداری کنید.

استفاده از قطعات غیر اصلی قطعا در کوتاه یا بلند مدت شما را دچار مشکل خواهد کرد.

تعمیرات تخصصی MSI

تعمیر لپ تاپ msi

پروسه تعمیر برخی مواقع جوابگو نیست.

از این رو کارشناسان با شما تماس خواهند گرفت و با هماهنگی اقدام به تعویض بخش آسیب دیده میکنند.

 

 

 

در صورت عدم امکان تعمیر میتوانید با تعویض قطعه مورد نظر مجددا از دستگاه خود استفاده کنید.

 

 

گارانتی معتبر تعمیر لپ تاپ msi

لپ تاپ های MSI از نظر سخت افزاری و نرم افزاری در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

و زمانی که دچار خرابی و نقض می شوند حتماً باید توسط افراد متخصصی که با قسمت های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری آنها آشنایی کاملی دارند تعمیر شوند.

تمامی کارشناسان در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ MSI به صورت تخصصی و حرفه ای به امور تعمیر لپ تاپ ام اس آی شما میپردازند.

و به همین دلیل تمامی خدمات ارائه شده را به صورت کامل با گارانتی معتبر تعمیر تضمین می‌کند.

در صورت بروز هر گونه مشکل میتوانید از گارانتی معتبر نمایندگی تعمیرات MSI بهره ببرید.

 

راههای تعمیر لپ تاپ MSI

میتوانید به صورت حضوری به نمایندگی مراجعه نمایید و در روند بررسی و تعمیر قرار بگیرید.

در صورتی که زمان و یا هزینه برای شما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است می تواند از طریق ارسال با پیک معتمد مجموعه به راحتی لپ تاپ و سیستم خود را به دست متخصصین فنی این مرکز برسانید.

آدرس نمایندگی برای مراجعه حضوری: 

خیابان ولیعصر – تقاطع طالقانی مجتمع نور تهران واحد 8093

در صورتی که می خواهید به صورت مستقیم با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید و از مشاوره آنلاین و رایگان استفاده نماید می تواند از طریق شماره واتساپ با این مجموعه در ارتباط بوده و تمامی سوالات و دغدغه های خود را مطرح نمایید.

شماره تماس نمایندگی:

88228701 – 88228799

88228861 – 88228865

ارتباط مستقیم و آنلاین در واتساپ:

09124587015

5/5 - (1 امتیاز)

گذاشتن یک نظر

5/5 - (1 امتیاز)