اکتبر 23, 2021

رونمایی اچ پی از لپ تاپ envy 13 با پردازنده ی kaby lake

شرکت اچ پی از یکی از لپ تاپ های جدید خود با نام envy 13 که بر مبنای پردازنده های اینتل مدل kaby lake میباشد رونمایی کرد. این محصول مشابه با نمونه های قبلی خود میباشد ولی از مزایای تراشه های مدرن و جدید اینتل نظیر بهره وری در مصرف انرژی باتری و کارائی بسیار بالا برخوردار میباشد. از جمله بهبودی های این لپ تاپ اچ پی نسبت به مدل های قبلی میتوان به باتری جدید و پورت usb نوع c اشاره کرد. قیمت این محصول HP از 899 دلار به 849 دلار در مقایسه با مدل های قبلی کاهش پیدا کرده است.

به گزارش نمایندگی لپ تاپ اچ پی این محصول از همان بدنه ی مشابه با مدل های قبلی خود برخوردار میباشد و از یک بدنه ای با آلیاژ آلومینیومی تشکیل شده است. در مورد وزن و ابعاد، ضحامت این محصول 12.95 میلی متر بوده و وزنی برابر با 1.49 کیلوگرم بسته به پیکربندی واقعی دارد. دو مدل صفحه نمایش برای این محصول اچ پی در نظر گرفته شده استQHD+ و FHD که هر دو از پانل های IPS میباشند و مشتریان میتوانند به دلخواه هر کدام را سفارش دهند.

به نقل از تعمیرگاه لپ تاپ اچ پی این محصول از 8 گیگابایت حافظه ی اصلی ( قابل ارتقا تا 16 گیگابایت)، 128  گیگابایت فضای ذخیره سازی از نوع Sata AHCI و یا 256 ، 512 و 1024 گیگابایت از نوع PCI NVM SSD برخوردار میباشد. همچنین قابلیت های ارتباطی وای فای سری 802.11C، کیبورد بک لایت و وب کم نیز برای آن در نظرگرفته شده است. از جمله ی پورت های این لپتاپ اچ پی میتوان به پورت USB نوع 3، نوع C و نوع A ، پورت HDMI، کانکتور TRRS و کارت خوان MicroSD اشاره کرد. یکی از ویژگی های کلیدی این محصول نسبت به مدل های قبلی پردازنده ی  آن میباشد. این محصول با پردازنده ی 7 هسته ای سری 7500U و پردازنده ی 5 هسته ای سری 7200U عرضه شده است. به طوری که ویژگی های جدیدی نظیر بهبود موتور رمز نگاری و رمز گشائی ویدئویی، گرافیک بهبود یافته و فناوری سرعت Shift v2 به آن اضافه شده است.

کارشناسان نمایندگی HP معتقدند یکی دیگر از بهبودی های این  محصول، باتری 57.8 وات ساعت آن  میباشد. ظرفیت این باتری بر اساس  قابلیت بهره وری پردازنده های جدید اینتل بهبود یافته است به طوری که منجر به افزایش زمان استفاده از باتری گردیده است. به نقل از اچ پی این باتری میتواند تا 14 ساعت را شارژ دهی نماید ولی هر چیز بسته به پیکرندی واقعی مدل دارد. در نهایت  اچ پی تصمیم به کاهش قیمت این محصول از 899 دلار به 849 دلار گرفته است .  به نظر میرسد که در طی هفته های آینده شاهد  روانه شدن این محصول به بازارخواهیم بود که انتظار میرود فروش بالایی نیز داشته باشد.

 

Rate this post

گذاشتن یک نظر

Rate this post