اکتبر 23, 2021

لپ تاپ جدید ترکیبی اچ پی:  چیزی بیش از سرفیس پروی مایکروسافت

Elite X2 شرکت اچ پی را میتوان رقیبی جدی برای سرفیس پرو و بهترین  محصول ترکیبی لپ تاپ-تبلت در بازار دانست. این دستگاه مدرن، با طیف گسترده ای از نیازمندی های مشتریان  سازگاری دارد و در کل میتوان آنرا خوب، و البته خیلی خوب توصیف کرد.

 

به گزارش نمایندگی اچ پی در حال حاضر قرار است این محصول برای مشتریان سازمانی فروخته شود و  از این رو نباید انتظار داشت که این محصول به زودی برای افراد شخصی نیز در دسترسی باشد. این محصول اچ پی را به جد میتوان یک نسخه ی بهبود یافته از قالب محصول سرفیس پروی مایروسافت دانست. کیبورد آن به شکلی مدرن تر نسبت به کیبورد مک بوک پرو طراحی شده و فاصله ی بیشتری مشاهده میشود.

 

در زمانی که اقدام  به مقایسه ی مشخصه ها و ویژگی های این محصول با سردم دار مایکروسافت یعنی سرفیس پرو توسط کارشناسان نمایندگی اچ پی نمودیم، متوجه شدیم که Elite کمی نسبت به این رقیب خود سنگین تر میباشد. ولی فرم فاکتور این محصول به گونه ای بوده که به نظر فشرده تر و سبک تر از حجم و وزن واقعی خود میباشد.

 

این محصول HP مجهز به یک پردازنده ی Core M شرکت اینل بوده که اگرچه  از قدرتمندی یکسانی با نسخه ی دسکتاپی از Core i5  در سرفیس پرو برخوردار نیست ولی به اندازه ی کافی از قدرت لازم برای اجرای همزمان چندین تب در  کروم و اجرای همزمان صفحات گسترده ی پیچیده ی اکسل برخوردار میباشد.

 

یک قلم لمسی با فشار 2048 سطحی نیز برای آن در نظر گرفته شده که از قلم سرفیس پرو بهتر بوده ولی به  برتری قلم  مک بوک اپل نیست. تنها با یک کلیک این قلم میتوان هر برنامه ای را اجرا نماد.

 

از دیگر قابلیت های این محصول اچ پی میتوان به اتصالات نسل چهارم، قفل گشائی با اثر انگشت برای حصول امنیت بیشتر اشاره کرد.

 

Rate this post

گذاشتن یک نظر

Rate this post