اکتبر 23, 2021

لپ تاپ جدید MSI، مجهز به ویندوز 10 و سازگار با هد ست‌های HTC Vive و Oculus Rift

واقعیت مجازی را می‌توان روندی جدید و بزرگ در دنیای امروزی دانست که شرکت MSI آنرا به خوبی درک نموده است. این شرکت اخیراً اقدام به انتشار لپ تاپ جدید WT72 خود نموده که مجهز به ویندوز 10 بوده و با دو هدست VR رایج که امروزه وجود دارد سازگاری دارد: Oculus Rift و HTC Vive

 

به گزارش نمایندگی MSI این لپ تاپ مجهز به اسپیکرهایی با گرید صوتی بالا بوده و از بهبود دهنده‌ی صوتی Nahimic و فناوری نمایشی True Color که زاویه‌ی دید را بهبود می‌دهد بهره برده و از یک کیبورد بک لایک SteelSeries نیز برای بهبود چند رسانه ای و تجربه‌ی کاربر استفاده می‌کند. این لپ تاپ MSI از کانکتور های USB 3.1 بهره مند بوده و از یک طراحی فن دوگانه نیز برای پراکنده سازی گرما به شکلی کارآمد بهره می‌برد. می‌توان گفت که تمامی استانداردهایی که برای مبدل ساختن یک لپ تاپ به بهترین لپ تاپ نیاز است در این لپ تاپ ام اس آی رعایت شده است.

 

به گزارش کارشناسان نمایندگی ام اس آی یک پردازنده‌ی گرافیکی Quadro M5500 شرکت Nvidia برای این محصول در نظر گرفته شده و مغر متفکر آنرا نیز پردازنده‌ی Xeon شرکت اینتل تشکیل می‌دهد. با توجه به هدفی که برای این محصول ام اس آی در نظر گرفته شده است، یعنی ارائه‌ی کارائی حداکثری و پشتیبانی از فناوری واقعیت مجازی، پردازنده‌ی QUADRO m5500 را می‌توان بهترین انتخاب برای آن دانست:

 

این پردازنده که از آخرین فناوری طراحی گرافیکی بهره مند می‌باشد، در حال حاضر سریع‌ترین پردازنده‌ی گرافیک سیار در جت بوده که نسبت به مدل‌های قبلی خود، بهبود 35 درصدی داشته و از 2048 هسته برای سرعت بهینه برخوردار می‌باشد.

آندی تونگ رئیس MSI در آمریکا، هیچ شکی به خود در خصوص قابلیت‌های WT72 راه نداده و خاطر نشان کرده است که پردازنده‌ی M5500 که برای این محصول در نظر گرفته شده است، اولین ایستگاه کاری سیار برای VR می‌باشد. قیمت اولیه‌ی این محصول 5500 دلار تا 6400 دلار برای مدل‌های متوسط و 6900 دلار برای مدل‌های حرفه ای تر در نظر گرفته شده است. البته قبل از خرید این لپ تاپ مدرن نیاز به تحلیل‌های مالی وجود دارد.

 

Rate this post

گذاشتن یک نظر

Rate this post