اکتبر 23, 2021

چرا نوت بوک های گیمینگ MSI را باید بهترین نوت بوک ها برای گیمر ها دانست؟

به گزارش نمایندگی MSI بدون شک، واقعیت مجازی را میتوان بزرگترین تحول در حوزه ی گیمینگ دانست. سطح غوطه وری در گیمینگ VR باعث شده تا نتوان آنرا با هیچ چیزی مقایسه کرد. تلاش کرده ایم تا ابزار های مختلفی را برای واقعی تر نمودن تجربه ی گیمینگ ارائه دهیم.

شما با واقعیت مجازی به دنیایی کاملا متفاوت برده میشوید و میتوانید یک دنیای واقعی تری را تجربه کنید به طوری که تعامل واقعی تری با اشیاء داخل بازی برقرار میکنید. میتوانید به محیط اطراف خود نگاه کنید به گونه ای که در وسط این محیط قرار گرفته اید .

امروزه شاهد ظهور هدست های واقعیت مجازی مانند HTC Vve هستیم که میتوانند یک تجربه ی لذت بخش بازی را در اختیار شما قرار دهند. ولی برای حصول این تجربه باید از یک مجموعه ی سخت افزاری قوی ای برخوردار باشد.

یک سخت افزار خوب  برای VR بسیار اهمیت دارد و بنابراین به نظر میرسد که بسیاری از علاقه مندان  به واقعیت مجازی، از سیستم های رومیزی استفاده میکنند به طوری که به راحتی بتوانند نیازمندی های این واقعیت مجازی را در قالب سخت افزار آماده نمایند.

ولی در صورتی که در سفر و یا هر جای دیگر قصد انجام بازی های واقعیت مجازی را داشته باشید، هر محصول سیاری مانند لپ تاپ ها نمیتواند از پس قابلیت های واقعیت مجازی  بر آید و این همان جایی است که نوت بوک های گیمینگ MSI بسیار درخشان عمل میکنند.

نوت بوک های گیمینگ MSI را میتوان اولین ماشین های  قابل حمل سازگار با VR دانست که از قدرت سخت افزاری لازم برای پشتیبانی از این واقعیت مجازی برخوردار میباشد. این نوت بوک ها مجهز به پردازنده های 7 هسته ای اینتل بوده و از کارت های گرافیکی GTX جی فورس شرکت NVIDIA استفاده میکنند.

کارشناسان نمایندگی ام اس آی معتقدند برای تجربه ی بهتر و بهره برداری بهتر از واقعیت مجازی، MSI اقدام به ارائه ی نرم افزار Dragon Centre نموده است که میتواند کارائی و تنظیمات سخت افزاری لپ تاپ را بر اساس این واقعیت مجازی تنظیم کند تا به بهترین کارائی و تجربه در استفاده از VR دست پیدا کنید.

 

بابراین در صورتی که خواهان انجام یک بازی لذت بخش در کنار دوستان تان هستید، لپ تاپ های MSI میتواند بهترین راهکار برای شما باشد، به طوری که قدرت سخت افزاری لازم را به همراه نرم افزار های لازم برای بهره برداری از بسته ی واقعیت مجازی در اختیار شما قرار میدهد.

 

Rate this post

گذاشتن یک نظر

Rate this post