اکتبر 23, 2021

به زودی در لپ تاپ های مشتریان اچ پی شاهد خواهیم بود

ویدئوهایی هموار تر با فناوری FreeSync شرکت AMD

همه ی لپ تاپ های مشتریان اچ پی که مجهز به تراشه های AMD میباشند، از این فناوری استفاده خواهند کرد.

فناوری FreeSync به لپ تاپ ها کمک  خواهد کرد تا نمایشی هموار تر از ویدئوهایی با کیفیت بسیار بالا و بازی هایی با گرافیک بسیار بالا را مشاهد کنند. با استفاده از این فناوری، Gpu ها به صورت مستقیم با صفحه نمایش  ارتباط برقرار میکنند که این کار باعث کاهش شاتر و زمان تعلیق در نمایش تصویر میشود.

 

شرکت اچ پی در ابتدا این فناوری را در HP Envy 15Z بکار گرفت و حال قصد دارد تا این فناوری را در محصولات خود که از تراشه های سری A نسل ششم شرکت AMD برخوردار میباشند نیز پیاده سازی کند.

 

به گزارش نمایندگی اچ پی این لپ تاپ های مجهز به این تراشه ها به صورت مستقیم و از طریق پورت HDMI از این فناوری پشتیبانی خواهند کرد.

 

صفحه نمایشی بهتر و پردازنده ای سریع تر، برای اچ پی Envy 15z یک قابلیت ارتقا یافته میباشند. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در خصوص مشخصه های دیگر و قیمت  عرضه نشده است ولی Envy 15z با قیمت پایه ی 499 دلار به فروش خواهد رسید.

 

کارشناسان نمایندگی Hp معتقدند پانل های FreeSync در حال حاضر در چندین لپ تاپ مانند Lenovo y700 وجود دارند ولی این فناوری میتواند لپ تاپ های بیشتری را در این سال مورد پوشش قرار دهد. این فناوری را میتوان در کامپیوتر های دستکتاپی که از GPU های شرکت AMD استفاده میکنند نیز بکار برد.

شرکت اچ پی پشتیبانی بهتری از این فناوری را برای خط تولید لپ تاپ های خود ارائه داده است. اغلب لپ تاپ های HP از پردازنده های اینتل استفاده میکنند ولی AMD خاطر نشان کرده است که تراشه های آن در بیشتر لپ تاپ های HP مورد استفاده قرار گرفته است.

Rate this post

گذاشتن یک نظر

Rate this post