اکتبر 23, 2021

فناوری جدید THIN STEALTH برای لپ تاپ های سریGS40 فانتوم MSI: استانداردی جدید برای لپ تاپ های مختص به بازی بسیار باریک، فانتوم GS40 با GT970M

به گزارش “نمایندگی رسمی ام اس آی” در ایران این شرکت تایوانی MSI که یکی از سردم داران و نوآوران تولید نوت بوک های مختص به گیمینگ میباشد، اقدام به رونمایی از برند های جدید از خانواده ی فانتوم GS40 نموده است که مجهز به پردازنده های نسل ششم اینتل، یعنی پردازنده های Skylake برای گیمر های حرفه ای میباشد. این نوت بوک باریک 14 اینچی  با پردازنده ی گرافیکی GeForce GTX970M عرضه شده است که در عین باریکی بسیار زیاد، همچنان توانسته است قدرت سخت افزاری خود را حفظ نماید.

Skylake ، یکی از معماری های 14 نانومتری از پردازنده های نسل ششم شرکت اینتل میباشد. این معماری از مصرف انرژی بسیار پایینی برخوردار بوده و میتواند کارائی بهتری را نسبت به قبل داشته باشد. کارائی پردازنده ی 6700HQ هفت هسته ای، 20% بیشتر از کارائی پردازنده ی هفت هسته ای 4720HQ میباشد. همچنین این معماری 50% سریعتر از  پردازنده های هفت هسته ای سری u میباشد.

به گزارش “نمایندگی رسمی MSI” نوت بوک های سری فانتوم GS40 مختص به بازی MIS را میتوان گزینه ای ایده آل برای گیمر هایی دانست که هیچگاه خود را محدود به محدودیت های سخت افزاری نمیکنند. این نوت بوک ها از پردازنده هایی بسیار قدرتمند و پردازنده های گرافیکی GeForce GTX970 برخوردار میباشند ؛ این نوت بوک دارای ارتفاع 19میلی متری و  وزن 1.6 کیلوگرم میباشند. این سری های جدید، گزینه ی دیگری برای گیمر هایی که به دنبال نوت بوک هایی با بعد کمتر از 14 اینچ میباشند ارائه میدهند.

کارشناسان “نمایندگی رسمی MSI “ معتقدند پس از بروز رسانی این نوت بوک به ویندوز 10، طرفداران MSI ممکن است تجربه ی شگرفی را در استفاده از افکت های گیمینگ موجود در DirectX 12 بدست آوردند. اعضای خانواده ی فانتوم GS40 دارای طراحی شکیل و مستحکمی بوده و از فناوری های اختصاصی مختص به MSI همچون فضای ذخیره سازی نسل سومPCI-E، برای ارتقای سرعت تا 2200 مگابیت بر ثانیه، حافظه ی DDR4-2123 تا پشتیبانی تا سقف 32 گیگابایت و هدست AMP با کانال صوتی ESS SABRE HiFi  برخوردار میباشند.

شرکت MSI به عنوان یکی از پیشگامان عرصه ی تولید نوت بوک ها، اولین تولید کننده ی نوت بوک ها بوده که از پلت فرم SkyLAKE اینتل برخوردار میباشد.  برند جدید فانتوم GS40 به قطع میتواند قلب گیمر های بسیار حرفه ای را باز هم مثل قبل تسخیر نماید.

Rate this post

گذاشتن یک نظر

Rate this post