اکتبر 23, 2021

لپ تاپ هایی خاص برای بازی Heroes of the storm شرکت Blizzard با ویژگی های انحصاری مختص به بازی

شرکت تایوانی MSI به عنوان یکی از سردمداران و خلاقان در تولید نوت بوک های مختص به بازی از نوت بوک های جدید گیمینگ خود تحت عنوان Heroes of the Storm یا قهرمانان طوفان رونمایی کرد.

به گزارش “نمایندگی تعمیر لپ تاپ MSI” این لپ تاپ ها جزء اولین دسته لپ تاپ هایی در بازار بوده که به شکلی رسمی با همکاری مشترک شرکت بازی سازی  Blizzard روانه ی بازار میگردد و اعتقاد برآن است که این لپ تاپ مورد پسند هم طرفداران MSI و هم علاقمندان به بازی های شرکت blizzard باشد.

بازی heroes of the storm یکی از بازی های آنلاین چند کاربری  بوده که از سوی شرکت Blizzard عرضه گردیده است. این بازی از شخصیت های کاراکتری بسیار معروف بازی هایی همچون وار کرافت و استار وار برخوردار میباشد. این بازی در دو مدل رایگان و حرفه ای عرضه گردیده است که در مدل حرفه ای میتوان به خرید قهرمانان پرداخت. نسخه ی رایگان و محدود این بازی نیز تنها در بعضی از کشور ها قابل استفاده است.

 

نسخه ی GT80 Heroes شرکت MSI

به گفته کارشناسان “نمایندگی رسمی MSI” این لپ تاپ مجهز به یک کیبورد مکانیکی انحصاری و یک صفحه نمایش 18 اینچی بوده و جای هیچ شکی نیست که میتوان آنرا یکی از اسلحه های قدرتمند در بازار بازی در نظر گرفت.ظاهر این محصول به نوعی با شخصیت های بازی شرکت Blizzard ادغام شده است تا آنرا بسیار قابل توجه سازد. کاربران با خرید این لپ تاپ ها، کوپن دریافت سه کاراکتر از کاراکتر های Blizzard را دریافت میکنند. این لپ تاپ مجهز به نسل ششم از پردازنده های هفت هسته ای اینتل یعنی Skylate بوده و قدرت گرافیکی آن نیز بر عهده ی پردازنده ی گرافیکی Geforce GTX شرکت Nvidia میباشد.

 

نسخه ی GT72 از خانه ی Heroes

لپ تاپ GT72 شرکت MSI یکی دیگر از لپ تاپ های قدرتمند شرکت MSI بوده که مجهر به قابلیت های سخت افزاری قدرتمند و در عین  حال ویژگی های گیمینگ انحصاری خود msi میباشد.  این محصول به همراه کاراکتر های Blizzard عرضه گردیده و کاربران میتوانند کوپن خرید دو کاراکتر را دریافت کنند. این لپ تاپ نیز مجهز به نسل ششم پردازنده های هفته هسته ای اینتل یعنی Skylate بوده و کارائی گرافیکی آن نیز به وسیله ی پردازنده های Geforce شرکت Nvidia پشتیبانی میشود و البته میتوان آنرا محصولی قدرتمند برای انجام بازی های جنگی سایبری دانست.

 

نسخه ی GE62 از خانواده ی heroes

زیباترین سلاح از  خانواده ی Heroes، یکی دیگر از شاهکار های گیمینگ MSI بوده که به همراه ویژگی های گیمینگ انحصاری شرکت MSI، پیروزی های شکوهمندانه ای را در نبرد های جنگی برای شما به همراه  خواهد داشت. به همراه این محصول، یک کوپن دریافت یکی از کاراکتر های Heroes را بدست خواهید آورد.

Rate this post

گذاشتن یک نظر

Rate this post