اکتبر 23, 2021

نگاهی به لپ تاپ گیمینگ فانتوم GS40 6QE شرکت MSI

فانتوم GS40 QE را میتوان لپ تاپی باریک و سبک مختص به گیمینگ از سوی شرکت MSI دانست. آیا یک چنین سیستم قابل حملی میتواند این چنین قدرتی را برای اجرای بازی های مدرن امروزی به همراه داشته باشد؟

شرکت MSI اقدام به ارائه ی طیف گسترده ای از نقاط کارائی در مدل های لپ تاپ های خود  نموده است و قیمت های متنوعی را برای آنها در نظر گرفته است. خط تولید سیستم های باریک و سبک این شرکت تحت عنوان GS، از قدرت لازم برای اجرای هموار بازی های مدرن امروزی برخوردار میباشند.به گزارش نمایندگی ام اس آی این مدل ها در دو نام Stealth یا Shadow عرضه شده است.در این محصول ام اس آی از فناوری صدای Dynaudio، فناوری صوتی SABRE HiFi استفاده شده است: پشتیبانی از نسبت نمونه گیری 24 بیتی با فرکانس 192 کیلوبیت بر ثانیه از دیگر ویژگی های این محصول به شمار می­آید.

مغز متفکر این محصول MSI را یک پردازنده ی هفت هسته ای اینتل از نوع 6700HQ تشکیل داده و مجهز به پردازنده ی گرافیکی جی فورس GTX 970M میباشد. حافظه ی 16 گیگابایتی از نوع DDR4  برای این محصول در نظر گرفته شده که میتوان آنرا تا سقف 32 گیگابایت افزایش داد. همچنین یک فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی کارتی از نوع PM951 NVM شرکت سامسونگ و 1 ترابایت فضای دیسکی  برای آن در نظر گرفته شده است. این مؤلفه ها، برای یک لپ تاپ گیمینگ رده متوسط ایده آل میباشد و آنرا نسبت به سایر سیستم ها با پیکربندی های مشابه ایده آل نموده است.

Rate this post

گذاشتن یک نظر

Rate this post